Het Blijvend Pijnvrij traject

Bent u op zoek naar (veel) meer dan alleen een fysieke behandeling als enige antwoord op uw pijnklachten? Wilt u zich ook veel energieker, fitter en krachtiger voelen? Wilt u de grip op uw fysieke en mentale gezondheid (terug)krijgen?

Bij Axis Osteopathie gaan we veel verder dan de traditionele osteopathische benadering. Omdat we als geen ander begrijpen dat pijn en ongemak complexe oorzaken en grote gevolgen kunnen hebben, hebben we daarom het Blijvend PijnVrij" (BPV) traject ontwikkeld. Hiermee kunnen we u als patiënt een breder scala aan kennis, vaardigheden en behandelingen bieden, waardoor u niet alleen pijnvrij wordt, maar dat ook blijft. Waar osteopathie zich namelijk ‘beperkt’ tot een fysiek holistische benadering, gaat het Blijvend PijnVrij traject uit van een volledig holistische benadering. Lichaam, chemie en geest, met al zijn componenten, zijn volledig met elkaar verweven.

Wat is het Blijvend PijnVrij Traject?

Het traject is geen gewoon behandelingstraject; het is een transformerende en opbouwende reis naar een leven zonder pijn. We combineren daarom niet alleen fysieke, biochemische en emotionele aspecten, maar bieden we ook diepgaande behandeling, coaching en begeleiding.

Tijdens dit traject ontdekt u onder andere waarom uw lichaam reageert zoals het doet op interne processen en externe situaties: de motor van alles wat ons beweegt. U leert waarom deze reacties tot pijn kunnen leiden en hoe u deze processen kunt beïnvloeden om uzelf nu en voor altijd van pijn te bevrijden.

Waar bestaat het traject uit?

Ons "Blijvend PijnVrij" traject bestaat uit twee parallel lopende onderdelen:

1. Een uitgebreide online cursus

De online cursus is een uitgebreid programma waarin u alles leert over hoe uw lichaam functioneert. We gaan dieper in op de zes gezondheidssleutels: beweging en bewegelijkheid, brand- en bouwstoffen, bewust-zijn en betrokkenheid. Als u al deze aspecten voldoende aandacht geeft, versterkt u uw eigen zelfherstellende vermogen enorm. Door al die kennis op te doen, weet u hoe pijnklachten ontstaan en weet u ook waar de oplossingen liggen. Hierdoor groeit uw vertrouwen in uw eigen lichaam en uw eigen herstelproces. Bovendien ontvangt u van ons praktische en effectieve opdrachten waardoor u stap voor stap sterker, energieker en uiteindelijk pijnvrij wordt.

2. 1-op-1 afspraken met Samuel

De 1-op-1 afspraken met Samuel Draijer, eigenaar van Axis Osteopathie en grondlegger van het Blijvend PijnVrij traject, bestaan uit verschillende uitgebreide onderzoeken, behandelingen, training en coaching. U zult al snel merken dat uw klachten (fors) verminderen. Bovendien ontvangt u tips en tools die specifiek zijn afgestemd op uw situatie, waardoor u zelf ontdekt wat u nodig hebt om sneller van uw pijnklachten af te komen.

Is het Blijvend PijnVrij traject geschikt voor u?

Dit traject is geschikt voor u als u:

• al langer dan 5 jaar fysieke pijn ervaart en daardoor ernstig beperkt wordt in uw privé- of zakelijke leven, mogelijk gecombineerd met andere klachten zoals maag-, darm- of ademhalingsproblemen, hernia(s), fibromyalgie of een burn-out.

• niet meer goed kunt werken of sporten, spelen met (klein)kinderen of op andere manieren van uw vrije tijd kunt genieten door beperkingen in uw bewegingen.

• het gevoel hebt alles al te hebben geprobeerd: fysiotherapie, chiropractie, operaties, massages, en meer, maar niets heeft tot nu toe voldoende geholpen.

• gemotiveerd en toegewijd bent om aan de slag te gaan en voorgoed van uw pijn af te komen.

• op zoek bent naar méér dan alleen een (snelle) oplossing voor uw huidige pijnklachten.

Over de oprichter: Samuel Draijer

Samuel is naast eigenaar van Axis Osteopathie ook de grondlegger van het Blijvend PijnVrij Traject. Hij heeft meer dan 15 jaar ervaring als gezondheidsprofessional. Na jaren van onderzoek en experimenteren ontwikkelde hij dit unieke traject om mensen op een andere manier naar hun lichaam te leren kijken en te werken aan een pijnvrij leven.

Meer over Samuel

Zet uw volgende stap richting een blijvend pijnvrij leven

Bent u er klaar voor om het heft in eigen handen te nemen? Wilt u de regie terugkrijgen over uw eigen lichaam?

Download het gratis e-book

In 5 stappen naar een blijvend Pijnvrij leven.

Download het e-book

Lees meer over het traject

Bekijk meer informatie over het Blijvend Pijnvrij Traject.

Lees meer over het traject

Doe de zelftest

Ontdek in 13 simpele vragen of het Blijvend Pijnvrij Traject geschikt voor u is.

Doe de zelftest

Als nieuwe patiënt van Axis Osteopathie zullen we u ook een aantal e-mails sturen die u meer informatie geven over het Blijvend Pijnvrij traject, zodat u alles nog eens rustig kunt doorlezen. Wilt u deze mails niet (meer) ontvangen? Dan kunt u zich uiteraard altijd uitschrijven. Meer informatie hierover vindt u in onze Algemene Voorwaarden.